AQUACARAȘ ia măsuri pentru protejarea populației

Din cauza Coronavirusului, AQUACARAȘ a luat măsuri pentru limitarea contactului direct al clienților cu angajații din departamentele cele mai expuse.
Clienții sunt rugați să apeleze, atât cât este posibil, la variantele electronice, pentru probleme care vizează: Contracte, Relatii cu Clienții sau Serviciul Tehnic, fie că e vorba despre reclamații, facturi sau documentații tehnice. Aquacaraș igienizează în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de relaționare cu clienții.

Cetățenii au posibilitatea de a transmite documente, înscrisuri sau acte specifice, scanate pe adresa oficială a societății: office@aquacaras.ro.
Totodată, clienții au la dispoziție următoarele contacte telefonice :
Dispecerat central NON STOP : 0255-215643, 0766 341 274
Secretariat-Relaţii Clienţi : 0255 212 458
Comunicare -Relaţii Publice: 0255-215643, 0722 558 567

Post Author: Andreea Ilie

Andreea Ilie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *