Meniul ideal care te ajută să ajungi la 100 de ani

meniul-ideal-care-te-ajuta-sa-ajungi-la-100-de-ani

Preocuparea pentru secretele longevităţii este neîncetată. Atunci când avem norocul să întâlnim oameni care au peste 100 de ani, îi întrebăm cum au reuşit să ajungă la o vârstă atât de înaintată.

Un regim alimentar sănătos conţine carbohidraţi şi calorii, în funcţie de vârstă, sex şi intensitatea activităţilor zilnice, şi o cantitate considerabilă de legume şi fructe.

Dar iată ce ne recomandă specialiştii!

Ai nevoie de mai mult de un măr ca să te ţii departe de doctor! Asta dovedesc cercetările recente.

Poate o dietă în care incluzi şampanie, ciocolată şi condimente să te ajute să trăieşti cât mai mult? Oamenii de ştiinţă spun că ar fi posibil, notează cntraveler.com

Meniul ideal ar fi format din:

Şampanie

Până la trei pahare pe săptămână previn demenţa şi pierderea memoriei, potrivit University of Reading. Anumiţi compuşi din această băutură întârzie debutul diverselor tulburări cerebrale, stimulând nivelurile de proteine din creier, care scad odată ce înaintăm în vârstă.

Ardei iuţi

Un studiu al chinezilor arată ca persoanele care consumă mâncăruri picante de şase, şapte ori pe săptămână pot preveni astfel cancerul sau bolile de inimă. Capsaicina, un ingredient din ardeiul iute, ar ajuta şi la arderea grăsimilor.

Mese mediteraneene

Dieta cu legume, peşte şi grăsimi sănătoase a fost corelată cu prevenirea Alzheimer, cancerului la sân şi a bolilor de inimă.

Vin roşu

Masa ideală vine cu vinul la pachet. Multe beneficii au fost asociate cu vinul roşu. Cercetătorii de la University of Alberta au descoperit că resveratrolul dintr-un singur pahar ajută inima şi întăreşte muşchii cât o oră de exerciţii la sală.

Ciocolata

Ciocolata ne face mai deştepţi, potrivt studiilor Harvard. Cacaua caldă, în particular, poate stimula creierul, creşte memoria şi reduce tensiunea arterială.

Post Author: www.banatfm.ro

www.banatfm.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*