Se depun la AJOFM actele pentru șomaj tehnic. Doar pentru persoanele încadrate cu contract de muncă


De ieri la AJOFM a început depunerea documentelor pentru șomajul tehnic. Angajatorii pot solicita însă de la AJOFM Caraș-Severin acordarea sumelor necesare plății indemnizației de șomaj tehnic doar pentru angajații încadrați cu contract individual de muncă. În cazul în care personalul este încadrat prin altă modalitate prevăzută de lege (PFA, drepturi de autor,etc.), sumele vor fi solicitate Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială. În vederea acordării sumelor necesare plății indemnizației de șomaj tehnic, angajatorii cu sediul social în județul Caraș-Severin trebuie să depună, prin poșta electronică, următoarele documente: o cerere semnată și datată de reprezentantul legal însoțită de o declarație pe propria răspundere și de lista persoanelor care urmează să beneficieze de această indemnizație, asumată de reprezentantul legal al angajatorului. Documentele trebuie transmise începând cu data de 1 aprilie 2020 la adresa de e-mail caras-severin@anofm.gov.ro, adresă destinată exclusiv transmiterii documentelor pentru solicitarea sprijinului financiar legat de șomajul tehnic.
Pentru informații suplimentare cu privire la acordarea șomajului tehnic AJOFM Caraș-Severin a pus la dispoziția angajatorilor sau angajaților următoarele numere de telefon: 0770436757, 0771570775 și 0771038979.

Post Author: Cornelia Dunăreanu

Cornelia Dunăreanu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *