O noua băutură electrizantă – vinul albastru

„Când bei Gik, bei ceva inovator. Ai posibilitatea de a crea propriile reguli. Tu reinventezi tradiţii. Cu GIK, revoluţionezi lumea vinului”, aşa este prezentată cea mai noua băutură din familia vinului.

Un startup din Spania numit Gik a lansat cea mai noua chestie in materie de alcool: vinul albastru. Avand 11,5% alcool, acesta nu este numai gustos, ci si perfect pentru a-l fotografia si a face multe like-uri pe Instagram.

Şase tineri inovatori adaugă culoare în băutura obţinută prin fermentaţia alcoolică a mustului de struguri, concepând un nou tip mai colorat şi mai curajos de băutură: Gïk, vinul albastru.

Vinificatorii au ales ciorchini de struguri roşii şi albi din regiunea Ţării Bascilor, Spania, şi i-au amestecat în colorant alimentar, nuanţa indigo, şi antocian (pigment din sucul plantelor ce oferă fructelor culoarea roşie, violet sau albastră), pentru a crea un vin revoluţionar într-o nuanţă surprinzătoare de safir.

Potrivit mymodernmet.com, podgoriile Gik sunt în majoritate localizate în La Rioja, Zaragoza, León şi Castilla-La Mancha, dar compania susţine că locaţia şi varietăţile de struguri nu sunt importante – ceea ce contează sunt oamenii din spatele produsului albastru, incluzând aici atât cultivatorii, cât şi vinificatorii.

Totuşi, producătorii preferă să renunţe la terminologia oficială a industriei, referindu-se la ei cu termenul „vinificatori” în loc de „creatori”.

Antreprenorii inovatori au toţi în jur de 20 de ani şi nu au niciun fel de calificare atestată în comerţul cu vin, deşi şi-au petrecut doi ani în colaborare cu Universitatea din regiunea Basque pentru a perfecţiona reţeta vinului albastru.

În afară de factorul şoc, tinerii au ales culoarea albastru datorită simbolisticii, în special pentru faptul că această nuanţă „reprezintă mişcare, inovaţie şi infinit. Este, de asemenea, o culoare frecvent asociată cu schimbarea”.

Aspectul este unul radical, dar gustul este delicios. Se presupune că este mai dulce decât vinul roşu sau alb normal, chiar dacă nu conţine zahăr. Fiecare sticlă conţine 11.5% alcool şi costă aproximativ 11 dolari, deşi momentan produsul nu este disponibil în Statele Unite.

În România se poate comanda online la preţul de 35 de lei.

Sursa: spanishnewstoday.com

Post Author: www.banatfm.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *