Mesaje false trimise în numele companiei E.ON Energie România! Consumatorii sunt sfătuiți să ignore aceste mesaje. Acestea nu sunt expediate de E.ON!

 

Compania E.ON Energie România atrage atenţia asupra unor mesaje false, transmise pe Whatsapp sau prin SMS în numele companiei, prin care oamenii sunt anunțați să meargă la magazine și să depună cereri, pentru a beneficia de schema de sprijin.
Reprezentanții companiei transmit însă faptul că „Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea este să NU dați curs acestor invitații!
Specialiștii companiei în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare.

În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret”, mai trasmit reprezentanții companiei.
Persoanele fizice nu trebuie să depună nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin, iar persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online.
Informații legate de schema de sprijin stabilită de către statul român, privind Plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023:
Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin.
Persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate pot depune o solicitare online, prin accesarea https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
Când aveți nevoie să mergeți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita folosind serviciul E.ON eBooking pe https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.
„Informațiile din mesaj privind necesitatea unei deplasări în magazinul E.ON și depunerea unei cereri pentru a beneficia de ajutor sunt false”, informeaza E.ON.

Post Author: Patricia Bușcu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *