Programul Serviciului de Buletine

După instaurarea la nivel național a stării de alertă, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Reșița a stabilit programul de lucru cu publicul în perioada următoare. Astfel, începând cu data de 18.05.2020, programul cu publicul este următorul:
COMPARTIMENT EVIDENȚA PERSOANELOR
Luni – Vineri 9.00 – 13.00 – preluare documente;
15.00 – 16.00 – eliberare acte de identitate.
COMPARTIMENT STARE CIVILĂ
Luni – Vineri 9.00 – 13.00 – preluare documente;
15.00 – 16.00 – eliberare documente stare civilă;
Sâmbătă 8.00 – 12.00 – înregistrare decese.

Depunerea documentelor se face doar după o programare prealabilă! Solicitanții se pot programa fie telefonic la telefon 0355.080.246, fie prin e-mail: evidentapersoanelor@primariaresita.ro.

Post Author: Cornelia Dunăreanu

Cornelia Dunăreanu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *