Număr unic de telefon pentru informații despre beneficiile de asistență socială

 

021.93.09- este numărul unic de telefon la care se pot afla informații despre beneficiile de asistență socială, acordate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului București.

Serviciul de call center cu acoperire națională asigură o comunicare eficientă și unitară cu cei peste 12 milioane de beneficiari, privind plata beneficiilor de asistență socială, respectiv măsurile aplicate clienților casnici de energie electrică și gaze naturale acordate lunar, în valoare de peste 2,75 mld de lei.

Dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătățirea calității serviciilor oferite direct cetățenilor, prin preluarea sesizărilor, solicitărilor telefonice.

Operatorii call center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcționarea a instituției, iar punctele de lucru se află în șapte dintre agențiile teritoriale, respectiv AJPIS Constanța, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Brașov, AJPIS Botoșani, Suceava și APISMB.

Eficiența comunicării prin intermediul call centerului este dată de distribuirea mecanică a operatorilor la operatorii disponibili, instruiți pentru a furniza informațiile privind beneficiile de asistență socială și a celorlaște tipuri de sprijin, aflate în plata ANPIS.

Serviciul de tip call center, este dezvoltat în cadrul proiectului -Politici sociale performante- strategie națională pentru implementarea performantă a politicilor familiale- cod SIPOCA 706, cod MySmis 129604, implementat de MMSS și ANPIS, proiect ce deține și o componență de Helpdesk, menită să îmbunătățească relația dintre instituția publică și beneficiar, pentru creșterea calității serviciilor publice.

Post Author: Patricia Bușcu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *